Datoru, serveru un datortīklu abonentu apkalpošana

Datortehnikas abonentu apkalpošana.

Viens no mūsu kompānijas darba pamatvirzieniem ir datoru, serveru abonentu apkalpošana un korporatīvo lokālo tīklu atbalsts. Mūsu kompetencē ir jebkura traucējumu veida un sarežģītības līmeņa novēršana, datortehnikas un serveru tehnikas remonts un regulārā profilakse, kā arī periodiska rūpīgā iekārtas diagnostika, ar nolūku, lai prasmīgi darbotos visas IT infrastruktūras.

Kas ietilpst datortehnikas abonentu apkalpošanā?

  • datoru apkalpošana un serveru apkalpošana, pastāvīgs šīs tehnikas atbalsts;
  • traucējumu novēršana, datortehnikas modernizēšana, datoru apkalpošana un remonts;
  • tīkla un perifērijas tehnikas iestatīšana, apkalpošana, kā arī maksimāli ātri radušos darbnederīgumu novēršanas darbu organizēšana;
  • vajadzīgā programmnodrošinājuma instalēšana, tā iestatīšana un regulārā atjaunošana;
  • darbs ar antivīrusu: regulārā diagnostika un ļaundabīga koda novēršana;
  • datu rezerves kopēšana: procedūras iestatīšana un regulārā izpildes pareizības pārbaude;
  • elektronisko pastkastīšu pārvaldīšana;
  • plānoto profilakses darbu realizācija;
  • jauno darbavietu izveidošana, ja ir nepieciešams – to pārnesums;
  • darbam vajadzīgās iekārtas un komplektējošo daļu pirkšana un iestatīšana; atjaunošana un darbs ar programmnodrošinājumu;
  • korporatīvo tīklu atbalsts, kolektīva interneta piekļuves organizēšana un uzturēšana;
  • pastāvīgā mijiedarbība ar IT piegādātājiem (interneta piekļuves, hostinga, mobilo sakaru sniedzējiem, programmnodrošinājuma izstrādātājiem, komplektējošām daļām utt.);
  • konsultācijas un palīdzība lietotājiem.

Kādus abonentu apkalpošanas tipus mēs piedāvājam?

Sadarbības ar Jums ietvaros mēs realizējam veselu darbu kompleksu:

Plānotie izbraukumi iekļauj sevī:

  • pilnā pārbaude, datoru audits (darbnederīgumi, ļaundabīgā programmnodrošinājuma esība utt.);
  • esošo traucējumu novēršana;
  • vajadzīgā programmnodrošinājuma instalēšana;
  • tehnikas modernizācija maksimāli produktīvā turpmākā darba nodrošināšanai.

Attālinātā administrēšana – mūsu speciālisti attāli veic drošības piekļuvi Jūsu tīklam, pateicoties tam minimālajos termiņos risina ļoti svarīgo problēmu masu. Turklāt Jūs jebkurā brīdī varēsiet novērot mūsu inženiera darbu savā monitorā.

Steidzīgie izbraucieni – tiek izpildīti, ja notika avārijas kļūme lokālajā tīklā vai pēkšņa darbam vajadzīgās iekārtas bojājums. Atkarībā no noslogotības un iepriekš norunātiem ar Jums termiņiem, pēc izsaukuma saņemšanas mūsu speciālists atbrauks pie Jums 1-2 stundu laikā.

Kāpēc ir jāizvēlas mūs?

  • Liels reaģēšanas ātrums. Ja ir steidzīgs izbraukums, mūsu speciālist būs pie Jums ne vēlāk kā pēc 2 stundām; esot attālai piekļuvei, inženieris pieslēgsies pie Jums maksimāli pēc 20 minūtēm pēc pieteikuma iesniegšanas.
  • Visu svarīgo darbu izpildīšana. Datora ļaundabīgā programmnodrošinājuma esības analīze, antivīrusa programmas nodrošinājuma instalēšana un atjaunošana, datu rezerves kopēšana, visievainojamāko lokālā tīkla vietu novēršana.
  • Konsultācijas un atbalsts. Izņemot pastāvīgo palīdzību un profesionālā atbalsta mēs regulāri veicam datorparka optimizēšanu, kā arī sniedzam praktiskās rekomendācijas attiecībā pret esošās iekārtas modernizāciju.

Uzticot mums korporatīvā tīkla un datorparka apkalpošanu, Jūs atbrīvojat daudz laika daudz svarīgāko biznesa uzdevumu risināšanai, un taupāt štata speciālistu naudu. Turklāt Jūs vienmēr varat paļauties uz operatīvo reaģēšanu un jebkuru rodošos problēmu efektīgo novēršanu.


Kontakti

Kontaktinformācija
Tāl.: +371-25978051
E-mail: info@itsupport.lv
Birojs: Pakalniņu iela 4, Tīraine, Mārupes nov., LV-2167, Latvija

Rekvizīti
NORD TECHNOLOGY, SIA
Reģ. Nr.: LV41203019270
Jur. adrese: Alsungas iela 20, Rīga, LV-1004, Latvija
Banka: AS SWEDBANK
Konta Nr.: LV19HABA0551004049037